Blog Yang Memaparkan Isu Isu Semasa Yang Tular (Viral)

8 Januari 2018

REMAJA PEREMPUAN REBAH KETIKA SEDANG MENCARI KERJA


REMAJA perempuan berusia 18 tahun meninggal dunia ketika mencari kerja di pusat perniagaan di Bahau, hari ini.

Ketua Polis Daerah Jempol Superintendan Muhd Nur Hishamuddin Hashim berkata, mangsa Amiratul Hakimah Ismail dari Kampung Kasau dekat Batu Kikir, bersama seorang rakannya mencari kerja pada 12.30 tengah hari.

Katanya, mangsa dan rakan dihantar oleh ibu bapanya ke pusat perniagaan berkenaan sebelum pasangan terbabit beredar ke pasar borong berdekatan untuk membeli barang keperluan.

"Mangsa mengadu kepada rakannya mahu pitam ketika mahu keluar dari pusat perniagaan itu tiba-tiba rebah, namun sempat dipangku rakannya itu.

"Rakan mangsa kemudian mengejutkannya dan apabila sedar mangsa mengadu mahu muntah dan meminta untuk duduk di atas kerusi di hadapan premis. Ketika duduk mangsa tercungap-cungap dan terus tidak sedarkan diri," katanya dalam kenyataan hari ini.

Muhd Nur Hishamuddin berkata, orang ramai yang melihat kejadian membantu menghubungi ambulans dan pegawai perubatan yang tiba mengesahkan mangsa sudah meninggal dunia.

Beliau berkata, mayat mangsa dihantar ke Hospital Jempol untuk bedah siasat dan kes diklasifikasi sebagai mati mengejut.
Share:

0 comments:

Page Views

Viral Vision Media Co.. Dikuasakan oleh Blogger.
Propellerads

FEMES BLOG

KISAH SERAM !

TONTON INI